Postat de admin ADD COMMENTS

În toamna lui 2007, B.G. Fogg, un profesor de la Stanford, a lansat un curs care avea să fie cunoscut drept „The Facebook Class” (Cursul Facebook). În primul semestru, 75 dintre studenţii care l-au urmat au creat diferite aplicaţii pentru reţea, care au ajuns să fie folosite de 16 milioane de utilizatori, relatează The New York Times. Aplicaţiile le-au adus studenţilor venituri din publicitate de aproape un milion de dolari, iar mulţi dintre ei au fost angajaţi de companii importante sau şi-au deschis propriile afaceri.

„Totul s-a întâmplat atât de repede”, îşi aminteşte Joachim De Lombaert, un student care şi-a deschis propria afacere în urma cursului lui Fogg. Aplicaţia creată de el, „Send Hotness”, aducea zilnic 3.000 de dolari din publicitate. Împreună cu un absolvent de studii economice, De Lombaert şi amicul său, Alex Onsager, au transformat o idee simplă într-o aplicaţie de succes.

mai multe pe gandul.info

categories: Stiri

Lasa un comentariu

Trebuie sa fii logat pentru a posta un comentariu.

Featured Video